۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲

عراقچی:

موشک‌های بالستیک به روسیه نداده‌ایم

موشک‌های بالستیک به روسیه نداده‌ایم

وزیر امور خارجه گفت: ما موشک‌های بالستیک به روسیه نداده‌ایم. اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی در ایکس نوشت: اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

وی ادامه داد: در ملاقات با ژوزف بورل و انریکه مورا در نیویورک، موارد زیر را بیان کردم: همکاری‌های نظامی ایران و روسیه جدید نیست و سابقه‌ای دارد که به قبل از بحران اوکراین برمی‌گردد، برخی اروپایی‌ها به رژیم اسرائیل انواع سلاح‌های پیشرفته را ارائه داده و مشتاقانه در عملیات نظامی علیه ایران شرکت کردند.

وی تصریح کرد: سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همچنان برقرار است و بنگاه‌های اقتصادی در اروپا به طور کامل از دستورالعمل‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا پیروی می‌کند.

عراقچی گفت: من به وضوح و دوباره بر آنچه گفته‌ام تأکید می‌کنم، ما موشک‌های بالستیک به روسیه نداده‌ایم. اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

کد خبر 6255202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      روسیه مگه ابرقدرت نیست مگه خودش موشک نداره؟
    • ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 1
      امریکا وکشورهای غربی این همه سلاح وبمب سنگرشکن به سگ هارصهیونیستی اسرائیل غاصب میدهند اتحادیه اروپا وامریکا خفقان گرفته اند